Pracownia Tańca Pryzmat jest grupą twórczą Fundacji Tańca i Sztuki ARToffNIA z Olsztyna, której opiekunem artystycznym i choreografem jest Katarzyna Grabińska.
Zespół tworzą ludzie, których językiem przekazu jest teatr tańca. Zespół poszukuje inicjatyw „pachnących" świeżością, eksperymentuje i stawia na fuzje różnych form, wypracowując własny wyraz sceniczny.
W ramach działalności edukacyjnej zespołu, zapraszamy młodych tancerzy na OBÓZ TANECZNY PRACOWNI TAŃCA PRYZMAT dla grup Pryzmatu oraz tancerzy spoza zespołu w MIERKACH 18-27 sierpnia 2019.
Zajęcia poprowadzą zaproszeni Goście Specjalni oraz instruktorzy PRYZMATU. Celem projektu jest wszechstronny rozwój tancerzy poprzez warsztaty między innymi z klasyki, modern jazzu, form tańca nowoczesnego, tańca współczesnego, stretchingu, treningu funkcjonalnego, inny form tańca i ruchu, pracę nad repertuarem. Warsztaty będą prowadzone na różnych poziomach zaawansowania.
Tancerze będą również pod stałą opieką fizjoterapeuty oraz pielęgniarki
RELACJA FILMOWA MIERKI 2018
RELACJA FILMOWA z 2017
GALERIA ZDJĘĆ MIERKI 2018
GALERIA ZDJĘĆ MIERKI 2017
MIEJSCE POBYTU
CENTRUM KONFERENCYJNO-WYPOCZYNKOWE „KORMORAN” W MIERKACH
KOŁATEK 2, 11-015 OLSZTYNEK
http://www.kormoranmierki.pl
OPIS MIEJSCA
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe „Kormoran” w Mierkach, położone jest na skraju rezerwatu Las Warmiński w Puszczy Napiwodzko-Ramuckiej, po wschodniej stronie jeziora Pluszne, które objęte jest strefą ciszy, jego wody o najwyższej klasie czystości obfitują w wiele gatunków ryb. Teren obiektu zajmuje 18 ha z lasem poprzecinanym pięcioma wąwozami do 16 m głębokości oraz ok. 1 km linii brzegowej z pięcioma pomostami. Obiekt położony jest w odległości 5 km od Olsztynka, w pobliżu drogi krajowej nr 7 i drogi wojewódzkiej nr 51 i 58.
KORMORAN w Mierkach to dawne, słynne Mierki w nowej szacie, po generalnym remoncie, zapewniający wyjątkową różnorodność i kompleksową usługę na najwyższym poziomie. Miejsce, które oferujemy nad jeziorem Pluszne ma wyjątkowy urok i atmosferę, czyniąc je znakomitym do organizacji pobytu z dala od miejskiego zgiełku.
REKREACJA
Na terenie obiektu znajdują się boiska do gry w piłkę siatkową i koszykową, plac do gry w mini football, kort tenisowy, plac do gry w boules, ścieżki zdrowia oraz trasy spacerowe nordic walking, kryty basen z możliwością gry w piłkę wodną (waterpolo) i koszykówkę wodną, basen zewnętrzny na jeziorze, przystań z wypożyczalnią łódek, kajaków, rowerów wodnych i żaglówek oraz rowery górskie.
WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznie formularza "ZAPISY" (poniżej) do 10 maja 2019r.
2. Na podstawie formularza przygotujemy dla Państwa umowę. Skontaktujemy się z Państwem jak tylko umowa będzie gotowa do podpisania.
Liczba miejsc na obóz jest ograniczona. Gwarancją miejsca jest podpisanie umowy, na podstawie przesłanego formularza "ZAPISY" oraz dokonanie płatności zadatku do 10 maja 2019 wg warunków umowy.
3. Bardzo prosimy o pobranie karty kwalifikacyjnej uczestnika oraz dostarczenie karty do biura ARToffNI najpóźniej do 10 czerwca 2019
ORGANIZATOR OBOZU
Fundacja Tańca i Sztuki ARToffNIA, al. Sybiraków 2, 10-257 OLSZTYN, NIP 7393869128, REGON 281616648, KRS 0000518782, tel. 604-110-894, email: biuro@artoffnia.pl
ZEBRANIE INFORMACYJNE
Zebranie dla rodziców odbędzie się w ARToffNI al.Sybiraków 2, Zatorze,
dnia 19 czerwca (środa) godz. 19:30
KOORDYNATOR OBOZU
Agnieszka Tomczyk, tel. 604-110-894, email: biuro@artoffnia.pl
OPIS PROWADZĄCYCH
STEFANO SILVINO (Sycylia)
Stefano rozpoczął tańczyć w wieku 17/18 lat, po tym, jak przeniósł się do Rzymu, zdał sobie sprawę, że taniec jest tym, co chce robić do końca życia, więc zaczęły się pojawiać miejsca pracy, wydarzenia w Europie jako AMWAY CHINY w Monachium lub włoskie musicale, aż dostał kontrakt w Rozbark Dance Theatre w Bytomiu, gdzie miał wielką przyjemność pracować ze wspaniałymi choreografami, jak Uri Ivgi i Johan Greben rozwijając swoje umiejętności. Po koniec 2015 roku przeniósł się do Warszawy i trafił do polskiego talent show „YOU CAN DANCE” w kanale TVN wygrywając ostatnią edycję i korzystając z okazji, aby polecieć do Nowego Jorku i studiować w Broadway Dance Center. Podczas studiów w USA został wybrany na ważne wydarzenie, podczas którego wystąpił w ramach rocznicy Peridance Capezio.
Po powrocie do Polski rozpoczął własną karierę pedagogiczną i tworzył projekty taneczne, a wraz ze swoją tancerką Kasią Zakrzewską wziął udział w pierwszej edycji World of Dance w Polsce w 2018 roku.
ALEXEY TORGUNAKOV (Rosja)
Ukończył Moskiewską Akademię Choreografii jako artysta baletu w 2004 roku i jako pedagog w 2008. Po ukończeniu Akademii dołączył do zespołu artystycznego Teatru Bolszoj, gdzie występował w repertuarze klasycznym i współczesnym. Tańczył w pierwszych obsadach baletów neo-klasycznych i współczesnych. Występował w spektaklach takich choreografów jak: Angelin Preljocaj, Jiri Kylian, Roland Petit, Alexei Ratmanski, John Neumeier, Tatiana Baganova, Yuri Grigorovich, Natalia Shirokova i etc. Po produkcji z Tatianą Baganovą ( „The Rite of spring”) w 2013 roku został zaproszony do kierowanego przez nią prestiżowego Provincial Dances Theater, gdzie zaczął również pracę pedagoga. Występował w spektaklach takich choreografów jak Ivgi&Greben, Tatiana Baganova.
Obecnie Alexey jest związany z Bytomskim Teatrem Tańca i Ruchu ROZBARK (Bytom) jako tancerz i pedagog. Występuje w spektaklach Anny Piotrowskiej: „ORID”, „Lost in the Skin”, „Podziemne słońca”, „Fast Food Foot”, „Czytanki perFORMAtywne”, „Under the dead tree”, „pastmefuture”, Cecilii Moisio: „Mommy issues”, Macieja Kuźmińskiego: „Plateau” i Heleny Ganjalyan: „April 31”.
W 2017 w ramach projektu „Zjednoczone stany zmyślone” stworzył solo „singulāris” i „body mantra”.Od 2018 roku Alexey jest nauczycielem tańca współczesnego w Ogòlnokształcącej Szkole Baletowej w Bytomiu.
W 2007 roku Alexey wygrał „International dance competition Hellas” w Atenach w kategorii tańca współczesnego I klasycznego.
W 2013 wspólnie z Olegiem Stepanovem utworzyli mover|evermore creative|duet. Tworzą i poszukują łącząc taniec z innymi dziedzinami sztuki. Jako duet współpracują także z innymi artystami i grupami, między innymi z Vozdukh Dance company (Krasnodar / Russia)
W 2016 wspólnie z Olgiem Stepanovem byli nominowani do Rosyjskiej Złotej Maski za spektakl „All I could ever be” w kategorii najlepsza choreografia we współczesnym teatrze tańca i najlepszy spektakl teatru tańca.
W 2018 wspólnie z Olgiem Stepanovem byli nominowani do Rosyjskiej Złotej Maski za spektakl „Object in the distance” w kategorii najlepsza choreografia we współczesnym teatrze tańca i najlepszy spektakl teatru tańca.
Alexey jest zainteresowany multidyscyplinarnością pola sztuki, współpracuje także z artystami wizualnymi (Natalie Doomco, Anna Trish, Vladislav Sedletsky, Vladimir Glynin). Rozwija swój jezyk artystyczny na polu wideo artu tworząc projekty takie jak: „p-layers”, „ready to change”, „Liberation”. Stworzyl wideo dla An on Bast „Life is a dancer and you are the Dance”. Jako artysta współpracował także z Poznańskim ”The Bill concept store”.
Alexey występował między innymi w Japonii, Korei Południowej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach, USA, Australii, Kanadzie, Francji, Anglii, Polsce, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Belgii, Holandii, Grecji, Luxemburgu, Słowenii, Ukrainie, Białorusi, Węgrzech.
ANNA RUBIROLA (Hiszpania)
Tancerka i choreografka z Barcelony. Od 2005 roku łączy pracę performerki i twórczyni. Obecnie jest członkiem Big Bouncers Collective we współpracy z Cecilią Colacrai i Mireią de Querol. Anna w Polsce będzie realizować wraz z zespołem projektu “OLSZTYŃSKI TEATR TAŃCA.PROLOG” spektakl “Poruszony Las” - taneczną instalację dedykowaną do dziecięcej publiczności w wieku od 6 miesięcy do 2 lat. Anna jest również współchoreografem spektaklu “I see a spider” Pracowni Tańca PRYZMAT, który został zrealizowany podczas rezydencji artystycznej zespołu w Barcelonie w 2014 roku.
Wspólnie przygotowały kilka premierowych produkcji tanecznych, w tym Big Bounce (który otrzymał nagrodę Price of best Young choreographers Sebastià Gasch, Barcelona), Big Bounce site Specific, OVNI (nominacja przez krytyków za najlepszy spektakl 2018) oraz Jungla (spektakl dla dzieci między 2-5 lat).
Jednocześnie prowadzi centrum kreacji La Visiva w Barcelonie i jest aktywnym członkiem GRUA, kolektywu, który kreuje działania mające na celu prezentację pracy różnych artystów w niecodzienny sposób.
Jest także częścią grupy LaBolsa, w produkcji The Measure of disorder w reżyserii Thomasa Hauerta, która była prezentowana na kilku festiwalach w całej Europie. Obecnie uczy kompozycji, w Institut del Teatre de Barcelona. Jako choreograf pracowała z kilkoma reżyserami, w tym z Alexa Rigoli i Pau Carrió.
więcej na www.bigbouncers.info
OPIS WARSZTATU:
Gra z narzędziami kompozycyjnymi
Warsztat ten ma na celu analizę i eksperymentowanie z różnymi elementami składowymi kompozycji choreograficznej. Dzięki ćwiczeniom improwizacji i kompozycji natychmiastowej szczególny nacisk położymy na studium wydania w kompozycji: wykorzystanie czasu, przestrzeni, ciszę, tekstury ruchu i dynamikę.
Będziemy pracować nad grami, aby wszystkie namacalne elementy choreograficzne stały się narzędziami, dzięki którym będziemy mogli grać i budować małe kompozycje.
Narzędzia te pozwolą nam zwiększyć zarówno zdolności fizyczne, jak i percepcyjne wykonawcy.
JERZY MORDARSKI (Polska)
Jerzy Mordarski - tancerz, instruktor, choreograf tańca hip hop/new age/choreography. Zaczynał od b-boying’u (breakdance), ale po roku odnalazł się w stylu, jakim jest hip hop. Brał udział w produkcjach Andye J Jamieson “Communication” oraz “Road To Zion” pod okiem Denzela Chisolma, nagrywanych we współpracy z SDA Academy, a także w produkcji filmowej „Bangistan”. Był tancerzem Honoraty “Honey” Skarbek podczas jej trasy koncertowej „My Name Is Million Tour 2014″. Jako tancerz występował w czasie produkcji telewizyjnych takich jak: „Sylwester z Dwójką”, „Mam Talent”, "Voice of Poland" czy „Sopot Festiwal”. Wraz ze swoją grupą taneczną Who If Not You zdobył złoty przycisk IX edycji programu „Mam Talent”. Również z nią stworzył autorski spektakl pt. "Warto!?". Obecnie jest nauczycielem i choreografem Egurrola Dance Studiooraz prowadzi warsztaty na terenie całej Polski.
EKIPA KAWASHI
Nasza zaprzyjaźniona ekipa Kawashi czyli Marcin Popek i Paweł Harcej już po raz drugi odwiedzą nas podczas Letni obóz taneczny Pracowni TAŃCA Pryzmat Mierki 2018. Kawashi specjalizują się w propagowaniu tzw. Extremalnych Sztuk Walki, nowe sporty do których zaliczamy min. Martial Arts Tricking oraz Sportowe Karate/Kickboxing (konkurencje bezkontaktowe tj. Formy Przy Muzyce) . Podczas warsztatów instruktorzy Kawashi poprowadzą warsztaty z TRICKINGU.
TRICKING jest młodym, niesformalizowanym sportem powstałym na bazie sztuk walk oraz akrobatyki/gimnastyki, lecz wyraża się w wykonywaniu przez ćwiczących (trickerów) kopnięć, salt, śrub oraz innych tricków w „luźnych” i spontanicznych połączeniach. Zadaniem trickera jest wykonywa- nie pojedynczych tricków lub ich połączeń, tzw. kombinacji tricków w sposób kreatywny i widowiskowy. To czyni z tego sportu ekstremalną, nie- przewidywalną i ciągle rozwijającą się dyscyplinę. Tworzą ją i rozwijają sami ćwiczący co powoduje, iż nie da się jej sformalizować i ująć w pewne ramy. W sporcie tym nie ma ograniczeń i każdy tricker poprzez kombinacje i sposób wykonywania danych elementów tworzy swój własny, indywidualny styl „trickowania”.
Tricking coraz częściej znajduje zastosowanie m.in. w tańcu. Widowiskowe elementy podwyższają poziom układów czy spektakli i w do- datku wnoszą coś świeżego i nietypowego. www.kaswashi.pl
KATARZYNA GRABIŃSKA - Prezes i założyciel fundacji tańca i sztuki ARToffNIA, choreograf i opiekun artystyczny Pracowni Tańca PRYZMAT. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Hogeschool AVANS w Bredzie, w Holandii, szkoły choreografii scenicznej Artystyczna Alternatywa w Krakowie oraz licznych konferencji, warsztatów w Polsce i zagranicą. Pasjonatka kitesurfingu. Organizator i koordynator projektów edukacyjnych: LATO w TEATRZE- TANIEC 2012, LATO przez PRYZMAT SZTUK RÓŻNYCH 2013,2014, MOVE DANCE PROJECT 2010 oraz OTWARTEJ SCENY TAŃCA (spotkania środowiska sztuki tanecznej). W ramach fundacji ARToffNIA i zespołu Pracowni Tańca PRYZMAT prowadzi regularną działalność́ repertuarową i edukacji artystycznej dzieci i młodzieży. Niejednokrotnie nagradzana przez PREZYDENTA MIASTA OLSZTYNA, MARSZAŁKA WOJWÓDZTWA oraz FUNDACJĘ ŚRODOWISK TWÓRCZYCH. Wraz z zespołem bierze udział w realizacjach, stale współpracując z instytucjami kultury; Filharmonią Warmińsko-Mazurską, Olsztyńskim Planetarium czy Teatrem im.S.Jaracza w Olsztynie (realizacja choreografii między innymi oper: „Jaś i Małgosia” w reżyserii Włodzimierza Nurkowskiego, „Amahl i nocni Goście” w reżyserii Janusza Kijowskiego, projektu Księżyc w Poetyce Pink Floyd, czy premiery autorskiego spektaklu „The Selfies” w Teatrze im.S.Jaracza). Jest pomysłodawcą projektów międzynarodowych: w sierpniu 2014 roku zespół przebywał na rezydencji artystycznej w Barcelonie, w lipcu 2015 r. zrealizował projekt MISJA IZRAEL-PRYZMAT-OLSZTYN, w 2016 r projekt na Sycylii, a w 2017 r. udział z zespołem w dwóch prestiżowych festiwalach ALTOFEST w Neapolu ( ze spektaklem The Selfies) oraz DELTEBRE DANCE FESTIVAL w Hiszpanii.
Przygodę z tańcem rozpoczęła w olsztyńskiej grupie tańca współczesnego PARADOX, pod okiem Jolanty Grabowskiej. Dziś eksperymentuje, stawia na fuzje różnych form, skupiając się na doświadczaniu oraz poszukiwaniu własnego wyrazu scenicznego Pracowni Tańca PRYZMAT.
IWONA TRZNADEL
mgr fizjoterapii Iwona Trznadel. Absolwentka Wydziału Fizjoterapii AWF w Warszawie. Właścicielka i założycielka Fundamenty Zdrowia. Instruktor pilates, aerobiku, masażystka. Trener szkoleniowy. Na co dzień prowadząca zajęcia z dziećmi w szkołach "Fizjoterapia na wesoło": autorski program. Prowadząca treningi funkcjonalne dla tancerek Pracownia Tańca Pryzmat.
Organizatorka autorskich warsztatów dla kobiet, rodzin.
Prowadząca grupy ćwiczeniowe „Uwolnij Ciało” i indywidualne sesje uwalniające napięcia emocjonalne i przeciążeniowe w gabinecie. Prowadząca warsztaty masażowe.
Praktykująca: masaż powięziowo - energetyczny, NST (neurostrukturalna integracja), masaż Dotyk Motyla, kinezjologię stosowaną, pinopresurę (uwalnianie bolesnych punktów), terapię manualną, terapię wisceralną.
„Patrzę całościowo na człowieka. Staram się odnaleźć przyczyny bólu i najlepszą drogę do uzdrowienia”
MONIKA PARAFINIUK
Absolwentka choreografii i technik tańca na Akademii Muzycznej w Łodzi oraz pedagogiki i animacji kulturalnej na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie. W życiu realizuje się jako instruktor tańca, tancerka oraz animator. Swoją taneczną przygodę rozpoczęła jako dziecko od disco dance. Od 2009 do 2016 roku była tancerką Pracownia Tańca Pryzmat w Olsztynie, z którą realizowała wiele projektów tanecznych w kraju oraz za granicą. Od 2016 do 2017 związana była z @Teatr Tańca V6 oraz KIJO w Łodzi. Bierze udział w licznych warsztatach tanecznych, dzięki którym może rozwijać swoje pasje oraz nabywać doświadczenie. W 2014 roku wraz z zespołem PRYZMAT miała okazję przebywać na rezydencji artystycznej w Barcelonie, w 2017 w Izraelu, w 2016 współpracowała z Anną Piotrowską na Sycylii. Brała udział w licznych spektaklach realizowanych m.in. w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej, Olsztyńskim Planetarium jak również Teatrze im. Stefana Jaracza. W 2013 roku brała udział w DARC 37 Stage International Chateauroux we Francji.2012 r. nagroda indywidualna za dojrzałość sceniczną za spektakl „open/close” - XII Konfrontacje Taneczne w Bydgoszczy 2015 r. stypendium artystyczne Prezydenta Miasta Olsztyna.2018 r. nagroda indywidualna - IV Konkurs Teatrów Tańca w Kielcach
MONIKA SOBOTA
Z wykształcenia socjolog i pedagog. Swoją przygodę z tańcem zaczęła w Dziecięcym Zespole Tańca Ludowego Rutka w MDK w Olsztynie. Następnie przez osiem lat związana była z olsztyńskim Zespołem Pieśni i Tańca „Radość” z którym występowała na licznych festiwalach w Polsce i za granicą. W końcu trafiła do grupy tańca współczesnego „Paradox” pod skrzydła Moniki Dąbrowskiej i Jolanty Grabowskiej. To właśnie tam zaraziła się miłością do tańca współczesnego. Obecnie tancerka Grupy Pryzmat 30+ (Dinozaury) z którymi dwukrotnie zdobyła I miejsce na Ogólnopolskim Przeglądzie Zespołów Tanecznych Karnawał Dance Fest w Białymstoku.
Przez ponad 10 lat była pedagogiem i wykładowcą w Katedrze Socjologii Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie. Prowadziła liczne szkolenia i warsztaty dla biznesu i instytucji samorządowych z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, autoprezentacji, technik sprzedaży i obsługi klienta oraz budowania wizerunku.
Z Fundacją Tańca i Sztuki ARToffNIA związana od samego początku. Inspicjentka, copywriterka, „dobra dusza” Zespołu. Obecnie nasz manager ds. rozwoju – człowiek od zawracania chmur i sprawiania, że rzeczy niemożliwe stają się możliwe.
PATRYCJA GRZYWIŃSKA
Swoje pierwsze taneczne kroki stawiała w Zespole Pieśni i Tańca Warmia, a następnie rozwijała się w zespołach o innej stylistyce ruchu. W latach 2011-2016 związana była z Pracownia Tańca PRYZMAT w Olsztynie. Od 2016 roku jest studentką Akademii Teatralnej w Warszawie na kierunku aktorstwo teatru muzycznego. Tańczyła w spektaklu „WITZELSUCHT” w reżyserii i choreografii Liwii Bargieł. W roku szkolnym 2018-2019 wyjechała na dwie wymiany studenckie do Academy of Performing Arts, Bratysława i Folkwang University of the Arts, Essen.
EWELINA BEMNAREK
Absolwentka Studium Aktorskie im. Aleksandra Sewruka w Olsztynie przy Teatr Jaracza Olsztyn w Olsztynie oraz Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu – I stopień w klasie fortepianu, II stopień w klasie rytmiki. Studentka Edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim w Olsztynie. Uczestniczyła w licznych warsztatach rytmiczno - tanecznych. Obecnie swoje umiejętności taneczne rozwija pod okiem Tatiany Asmołkowej oraz podczas licznych warsztatów w kraju i za granicą m. in. warsztaty Gaga w Suzanne Dellal Centre w Izraelu. Jej zamiłowanie do muzyki wiąże się także ze śpiewem. Należy do kameralnego zespołu wokalnego "Proforma", z którym koncertuje w Polsce i za granicą. Na co dzień prowadzi zajęcia z dziećmi w ramach Pracownia Tańca Pryzmat
ALEKSANDRA SALEJ - od 2010 roku jest tancerką w Pracowni Tańca Pryzmat, a od 2014 roku jej pedagogiem. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej w latach (2015-2018). W latach 2017-2018 była tancerką w zespole Szkoły Tańca Współczesnego Natalii Draganik-Franke w Poznaniu. Ostatnim osiągnięciem artystki jest ukończenie międzynarodowego programu tanecznego Art Factory International w Bolonii (Włochy) .
Tańczyła w spektaklu SIKSIKA/Real People (chor. Anny Marii Krysiak) oraz Un-becoming (chor. Maciej Kuźmiński).
Brała udział w Międzynarodowym Festiwalu Tańca Warsaw Dance Days 2017- duet wraz Sarą Lechowicz Tchnienie, Festiwal Malta w Poznaniu, spektakl Gdybym wiedział (chor. Agnieszka Doberska), Festiwal Teatrów Tańca w Kielcach, spektakl Deadlock.
Z udziałem Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej w Olsztynie zatańczyła w operze Jaś i Małgosia oraz spektaklu taneczno-muzycznym Dziadek do orzechów. Brała udział w rezydencji we współpracy z Mirela de Querol, Cecilia Colarcai, Anna Rubirola w Barcelonie- realizacja spektaklu I see spider. Wystąpiła w żywej instalacji artystycznej z okazji 540. rocznicy urodzin Mikołaja Kopernika O obrotach ciał niebieskich w Toruniu oraz w Paryżu.Występowała w spektaklu Sen Jednej Nocy w ramach Elektronicznych Pejzaży Muzycznych w Olsztynie.
W ramach programu Art Factory International tańczyła w otwartych prezentacjach utworzonych przez Brigel Gjoka,Eduardo Torroja, Antonella Boccadamo, Martina La Ragione, Gioia Maria Morisco, Lara Russo.
Brała udział w Ogólnopolskich Warsztatach Tańca Współczesnego Na Bosaka w Połczynie, w Stage International De Danse w Paryżu, w Stage International w Chateauroux.
Uczyła się u takich pedogogów jak:
Parvaneh Scharafali, Teri Weikel, Taulant Shehu, Joss Baker, Sally Cowdin, Mauro Carboni, Mattia Gandini, Ewa Wycichowska, Paulina Wycichowska, Iwona Olszowska, Anna Maria Krysiak, Eryk Makohon, Andrzej Adamczak, Agata Ambrozińska-Rachuta, Urszula Bernat-Jałocha,Maciej Kuźmiński, Paweł Konior, Dawid Lorenc, Natalia Iwaniec, Małgorzata Mielech, Paweł Malicki, Ana Kipshidze, Eduardo Bablidze, Aleksandra Foltman, Lario Ekson, Martine Harmel.
ANNA JANCZAREK
Z wykształcenia pedagog, animator kultury. Swoją przygodę z ruchem rozpoczęła w wieku 6 lat w Szkole Mistrzostwa Sportowego na zajęciach gimnastyki. Przez 12 lat związana była z olsztyńskim Zespołem Pieśni i Tańca Radość, najpierw jako tancerka, później jako instruktor i choreograf. Uczestniczyła w wielu projektach tanecznych opartych na tańcu klasycznym, tańcach narodowych a także folklorze warmińskim. W tym czasie nabyła wiele umiejętności związanych z pracą w zespole tanecznym. Brała udział w licznych festiwalach w Polsce i za granicą (Francja, Belgia, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy). W trakcie studiów na UWM była zaangażowana w działa teatru studenckiego. W międzyczasie nabyła uprawnienia wychowawcy i kilkakrotnie opiekowała się grupami dziecięcymi na koloniach. W trakcie 5-letniego pobytu w Irlandii zainteresowała się tańcem irlandzkim – Set Dancing, co zaowocowało licznymi występami scenicznymi. Ukończyła również 2-stoponiowy kurs Salsy. Obecnie tancerka Grupy Pryzmat 30+ (Dinozaury) z którymi zdobyła I miejsce na Ogólnopolskim Przeglądzie zespołów Tanecznych Karnawał Dance Fest w Białymstoku . Uczestniczyła w wielu warsztatach m.in. z Anią Piotrowską organizowanych przez Fundację Tańca i Sztuki Artoffnia. Taniec jest dla niej pasja, ale też ciężka i regularna praca oraz samodyscyplina.
ANNA MARIA KOSIK
Aktorka, absolwentka Studium Aktorskiego im. Aleksandra Sewruka przy Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie. Szerszej publiczności znana z ról w "M jak miłość", "Na Wspólnej", "Bodo" oraz Damy z łasiczką. Niedługo będzie można oglądać ją w nowym serialu "Zawsze warto" oraz "Mowie ptaków" X. Żuławskiego
W trakcie zajęć łączy elementy ruchu, teatru, kształtowania wyobraźni i zespołowości. W formę zabawy zamyka ćwiczenia dykcyjne, emisyjne i improwizacje. Przygodę z aktorstwem rozpoczęła w wieku 8 lat i od tamtej pory z uporem kroczy tą ścieżką. Techniki tańca poznawała pod czujnym okiem Tatiany Asmołkowej.
ŁUKASZ SZLESZYŃSKI
Łukasz jest studentem trzeciego roku Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu, występował w spektaklach u Anny Piotrowskiej, Katarzyny Grabińskiej, Natalii Iwaniec i Natalii Draganik, od lat związany z Pracownia Tańca Pryzmat, regularnie uczestniczy w warsztatach w Polsce jak i poza granicami, został wybrany na drodze konkursu do współpracy nad spektaklem z The School for the Arts of Dance, Kibbutzim College of Education Technology and Arts w Tel-Avivie (Izrael).
MAGDALENA WIDŁAK
Wychowanka warszawskiego zespołu tanecznego dla dzieci i młodzieży „Hand to Hand”, prowadzonego przez Jacka Sennewalda. Absolwentka Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, na kierunku choreografia i techniki tańca. Ukończyła kurs choreografii scenicznej w Hurtowni Ruchu w Krakowie pod opieką Iwony Olszowksiej. Jest również absolwentką studiów podyplomowych Uniwersytetu Rzeszowskiego, kierunek – prowadzenie zespołów tanecznych – taniec polski. Ukończyła kurs instruktora pilates u wszechstronnie doświadczonej Grety Polańskiej-Moidini.
Jako tancerka współpracowała m. in. z Elwirą Piorun (Teatr Tańca Zawirowania, Warszawa), Maszą Triputsen, Karoliną Kroczak, Adamem Adamonisem, Pauliną Święcańską, Teatrem Tańca i Ruchu V6 w Łodzi (chor. Natalia Kielan), Bogusławem Kiercem i Franciszką Kierc-Franik, Maciejem Florkiem. Obecnie związana z Rzeszowem, gdzie tańczy w Teatrze O.de.la (chor. Marta Bury) oraz współpracuje jako twórca ruchu scenicznego, a także jako wykonawca z Teatrem Maska.
Zakwalifikowała się do programu dla początkujących choreografów Julidans Artists’ Lab w Amsterdamie i uczestniczyła w projekcie „Stepping back if back is ahead” Clary Amaral. Stworzyła dwie etiudy ruchowe: solo „La la la la la” wielokrotnie modyfikowane i pokazywane na konkursach i festiwalach w Polsce oraz trio „Szkice węglem” w ramach Stypendium twórczego Marszałka Województwa Podkarpackiego. Etiudą „La la la la la” wygrała m. in. 9. edycję Obserwatorium Artystycznego ENTRÉE w Teatrze Rozrywki w Chorzowie, gdzie nagrodą była rezydencja, w efekcie której stworzyła spektakl „Studium (Przypadku) Strachu, S.(P.)S.”
Aktywnie działa również jako instruktor tańca. We współpracy z Kamilem Dobrowolskim tworzy musicale z podkarpacką młodzieżą.
EWELINA CHOWANIEC
Tancerka, performerka, od dziecka związana z teatrem i tańcem.
Uczeszczala na kolo teatralne Olsztynskiego Teatru Lalek, poznajac techniki aktorskie pod czujnym okiem Tomasza Czaplarskiego.
Do PRYZMATU dołączyła w 2011roku. Brała udział w licznych spektaklach realizowanych m.in. w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej, czy w Olsztyńskim Planetarium.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej .
Ukończyła kurs aktorski w Akademii Sztuk Scenicznych PAPA w 2016roku. Współpracowała przy roznorodnych widowiskach artystycznych jak najwiekszy projekt wizualny na stadionie INEA z okazji 25-lecia marki Volkswagen w Polsce, performowała w Muzeum Narodowym w Poznaniu we wrzesniu 2018, brała udział w operze "Paria" Teatru Wielkiego w czerwcu 2019roku.
Ostatni semestr nauki spędziła w Portugalii na wymianie studenckiej, poszerzajac wiedzę dotyczącą ekspresji i komunikacji scenicznej.
DANIEL MICHNA
Tancerz, choreograf, instruktor tańca. Absolwent choreografii i technik tańca na Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi. Uczył się tańca pod okiem wielu wybitnych pedagogów. Lekcji tańca klasycznego udzielali mu między innymi Wacław Niedźwiedź, Alina Towarnicka, Anna Rurak. Brał udział w wielu warsztatach za granicą: Gaga - Ohad Naharin ( Izrael ), Contact improvisation - Scott Wells ( Stany Zjednoczone ), Modern dance - Rosana Gamson ( New York ). W Polsce szkolił się pod okiem wielu znanych pedagogów i choreografów tańca współczesnego takich jak Jacek Owczarek, Witold Jurewicz, Iwona Olszowska, Michał Ratajski, Maciej Kuźmiński i wielu innych. Obecnie jest stażystą w Polskim Teatrze Tańca w Poznaniu, a także tancerzem w projekcie Olsztyński Teatr Tańca. Prolog
Na obozie będzie z nami jako wolontariusz.
OPIEKA PIELĘGNIARSKA- ELŻBIETA BOROWICZ-SKONECZNA