Pracownia Tańca Pryzmat jest grupą twórczą Fundacji Tańca i Sztuki ARToffNIA z Olsztyna, której opiekunem artystycznym i choreografem jest Katarzyna Grabińska.
Zespół tworzą ludzie, których językiem przekazu jest teatr tańca. Zespół poszukuje inicjatyw „pachnących" świeżością, eksperymentuje i stawia na fuzje różnych form, wypracowując własny wyraz sceniczny.
W ramach działalności edukacyjnej zespołu, zapraszamy młodych tancerzy na OBÓZ TANECZNY PRACOWNI TAŃCA PRYZMAT dla grup Pryzmatu oraz tancerzy spoza zespołu w MIERKACH 16-24 sierpnia 2021.
Zajęcia poprowadzą zaproszeni GOŚCIE SPECJALNI oraz instruktorzy PRYZMATU i ARToffNI.
Celem projektu jest wszechstronny rozwój tancerzy poprzez warsztaty między innymi z klasyki, modern jazzu, form tańca nowoczesnego, tańca współczesnego, stretchingu, treningu funkcjonalnego, inny form tańca i ruchu, pracę nad repertuarem. Warsztaty będą prowadzone na różnych poziomach zaawansowania.
Tancerze będą również pod stałą opieką fizjoterapeuty oraz pielęgniarki
Wszyscy uczestnicy obozu otrzymają ekologiczne, szklane bidony ufundowane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olsztynie
RELACJA FILMOWA MIERKI 2019
RELACJA FILMOWA 2018
GALERIA ZDJĘĆ MIERKI 2019
GALERIA ZDJĘĆ MIERKI 2018
MIEJSCE POBYTU
CENTRUM KONFERENCYJNO-WYPOCZYNKOWE „KORMORAN” W MIERKACH
KOŁATEK 2, 11-015 OLSZTYNEK
http://www.kormoranmierki.pl
OPIS MIEJSCA
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe „Kormoran” w Mierkach, położone jest na skraju rezerwatu Las Warmiński w Puszczy Napiwodzko-Ramuckiej, po wschodniej stronie jeziora Pluszne, które objęte jest strefą ciszy, jego wody o najwyższej klasie czystości obfitują w wiele gatunków ryb. Teren obiektu zajmuje 18 ha z lasem poprzecinanym pięcioma wąwozami do 16 m głębokości oraz ok. 1 km linii brzegowej z pięcioma pomostami. Obiekt położony jest w odległości 5 km od Olsztynka, w pobliżu drogi krajowej nr 7 i drogi wojewódzkiej nr 51 i 58.
KORMORAN w Mierkach to dawne, słynne Mierki w nowej szacie, po generalnym remoncie, zapewniający wyjątkową różnorodność i kompleksową usługę na najwyższym poziomie. Miejsce, które oferujemy nad jeziorem Pluszne ma wyjątkowy urok i atmosferę, czyniąc je znakomitym do organizacji pobytu z dala od miejskiego zgiełku.
REKREACJA
Na terenie obiektu znajdują się boiska do gry w piłkę siatkową i koszykową, plac do gry w mini football, kort tenisowy, plac do gry w boules, ścieżki zdrowia oraz trasy spacerowe nordic walking, kryty basen z możliwością gry w piłkę wodną (waterpolo) i koszykówkę wodną, basen zewnętrzny na jeziorze, przystań z wypożyczalnią łódek, kajaków, rowerów wodnych i żaglówek oraz rowery górskie.
WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznie formularza "ZAPISY" (poniżej) do 10 maja 2021r.
2. Na podstawie formularza przygotujemy dla Państwa umowę. Skontaktujemy się z Państwem jak tylko umowa będzie gotowa do podpisania.
Liczba miejsc na obóz jest ograniczona. Gwarancją miejsca jest podpisanie umowy, na podstawie przesłanego formularza "ZAPISY" oraz dokonanie płatności zadatku do 10 maja 2021 wg warunków umowy.
3. Bardzo prosimy o pobranie karty kwalifikacyjnej uczestnika oraz dostarczenie karty do biura ARToffNI najpóźniej do 10 czerwca 2021.
ORGANIZATOR OBOZU
Fundacja Tańca i Sztuki ARToffNIA, al. Sybiraków 2, 10-257 OLSZTYN, NIP 7393869128, REGON 281616648, KRS 0000518782, tel. 604-110-894, email: biuro@artoffnia.pl
KOORDYNATOR OBOZU
Monika Sobota, tel. 604-110-894, email: biuro@artoffnia.pl
KADRA
IWONA OLSZOWSKA
tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego (specjalizacja: świadomość ciała, improwizacja kontaktowa oraz improwizacja jako performance); Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering®.
Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie w Alabamie i w Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz na festiwalach tańca w Polsce
Swoją karierę taneczną rozpoczęła w latach osiemdziesiątych w studenckim teatrze tańca „Kontrast”. Obok niej, pierwsze kroki na swojej twórczej drodze stawiały tam m.in. Marta Pietruszka i Katarzyna Skawińska. Współzałożycielka – wraz z Martą Pietruszką – Eksperymentalnego Studia Tańca EST (1989). Jeszcze pod koniec lat osiemdziesiątych organizowano tam warsztaty z podstaw techniki Limona oraz analizy ruchu Rudolfa Labana. Od 1989 roku kierownik artystyczny EST-u, realizującego obecnie projekty improwizacji strukturalnej, lecture-performance i site-specific.Tworzy cykl Obszar tańca w Teatrze BARAKAH.
Doświadczenie pracy z EST mają m.in. Janusz Skubaczkowski, Katarzyna Skawińska. Z zajęć Olszowskiej wyszły m.in. takie artystki, jak Dominika Knapik czy Magdalena Przybysz. Za granicą działają Ewa Szubstarska, Aneta Szydłak, Paweł Konior.
Jednak szersze oddziaływanie Iwony Olszowskiej ma zasięg ogólnopolski – przez szereg lat uczyła i uczy nie tylko w Krakowie, ale w Trójmieście, na festiwalach w Poznaniu, Bytomiu, Lublinie i Kaliszu oraz w Rzeszowie, Wrocławiu czy czy Kielcach – gdzie spotykała się z kolejnymi grupami ludzi wkraczających w mniej lub bardziej profesjonalny w świat tańca.
Tworzy spektakle autorskie, solowe, choreografie dla zespołu EST, a także dla Polskiego Teatru Tańca. Realizowała także ruch sceniczny dla teatrów dramatycznych (min. dla Teatru Rozmaitości w Warszawie, Narodowego Teatru Starego i Teatru im. Julisza Słowackiego w Krakowie). Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Willi Decjusza, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, łodzi, Bialymstoku, Wrocławiu.
Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną (Zdarzenia oraz wystawa w MS2 w Lodzi Przyjdźcie, pokażemy wam, co robimy,. O improwizacji tańca), Renatą Piotrowską (Unknown), Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowski (B&B), Marcinem Janusem, Magdą Przybysz (Serce zRozum), oraz w projektach międzynarodowych: Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość Risy Jaroslow, Aurora Maidy Withers, Ocean Miasta Pierre'a Deloche'a, Just say it Michaela Schumachera, Samples project (projekt polsko-rumuńśki z EST.
Jako tancerka tańczy solowo, oraz z EST ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych, improwizacje strukturalne, m.in. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving – Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownią Ruchu, oraz site-specific z EST/Płaczące krzesła – Plac Bohaterów Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Niemczech, Austrii, Włoszech, Portugali, Izraelu, Czechach, na Ukrainie, Mołdawii Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego i programu ArtsLink w Nowym Jorku. Członkini Komisji Artystycznej Polskiej Platformy Tańca 2014.
Pedagog kursów instruktorskich, studiów zaocznych na Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi oraz warsztatów tańca i festiwali kontakt improwizacji w Polsce i za granicą (m.in. Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia). Przez 8 lat uczyła studentów Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Obecnie uczy także w Hurtowni Ruchu oraz w „Kontakcie. Przestrzeni ruchu i tańca” w Krakowie.
SYLWIA HEFCZYŃSKA - LEWANDOWSKA
Wieloletnia tancerka i kierownik artystyczny zespołu Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. Tańczyła we wszystkich premierach, które pojawiły się na deskach Śląskiego Teatru Tańca w latach 1995-2012. Były to zarówno spektakle w choreografii Jacka Łumińskiego- założyciela, dyrektora naczelnego i artystycznego Teatru, jak i zaproszonych twórców, między innymi; Conrada Drzewieckiego, Henrietty Horn, Jay'a Hirabayashi, Diane Elshout, Idana Cohena, Sigridur Soffii Nielsdottir, Sweeboon Kuik'a. Przez dwadzieścia parę lat brała czynny udział w festiwalach krajowych i zagranicznych prezentując dorobek Śląskiego Teatru Tańca (Międzynarodowa Konferencja Tańca Współczesnego i Festiwal Sztuki Tanecznej w Bytomiu, Prezentacje Współczesnych Form Tanecznych w Kaliszu, Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca w Lublinie, Festiwal Teatralny w Avignon, Festiwal Interface w Kalkucie, Festiwal Tańca w Guandong w prowincji Kanton w Chinach, Tanzmesse w Duseldorfie i inne). Jako tancerka, pedagog i choreograf współpracowała z teatrami, instytucjami kultury, fundacjami na całym świecie; Rosja, Łotwa, USA, Kanada, Chiny, Indie, Wietnam, Korea Południowa, Niemcy, Holandia, Islandia, Norwegia, Wielka Brytania i inne.
Obecnie (od 2007 roku) wykładowca Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie. Przez dwie kadencje pełniła funkcję prodziekana na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu. Jako ekspert w dziedzinie polskiej techniki tańca współczesnego zapraszana jest przez uczelnie europejskie i instytucje kultury do prowadzenia warsztatów praktycznych, wykładów oraz konsultacji. Przygotowuje i przeprowadza projekty badawcze w obszarze tańca współczesnego angażujące studentów uczelni artystycznych, między innymi z Polski i z Chin. Jest autorką spektakli teatru tańca, tańczy w spektaklach niezależnych twórców. Ważną część jej działań artystycznych i pedagogicznych stanowią projekty społeczne realizowane z osobami ze środowisk wykluczonych.
RADEK PALUTKIEWICZ
Absolwent Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Feliksa Parnella w Łodzi. Po ukończeniu nauki tańczył jako koryfej w Operze Wrocławskiej. W latach 2000–2002 współpracował z Gastspiel Theaterdirektion Gerhartz, tańcząc w produkcji Fire of dance oraz musicalu Mamma Mia. Następnie uczestniczył w projekcie Jarosława Stańka Opentaniec w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Był także tancerzem w Teatrze Muzycznym „Capitol” we Wrocławiu.
Od stycznia 2008 roku solista Opery Bałtyckiej w Gdańsku oraz Bałtyckiego Teatru Tańca. Tańczył w Eurazji, 4&4, Romeo i Julia, Święto wiosny, Windows, Out, Sen nocy letniej, Body Master, Burza - Izadory Weiss; Tamashi - Wojciecha Misiuro; Men's Dance - Romana Komasy; Chopinart+ - Emila Wesołowskiego, Kopciuszek - Eugenio Scigliano, Six Dances - Jiříego Kyliána, Clash - Patricka
IZABELA BŁĘDZIŃSKA
Wieloletnia tancerka i instruktor D WAY OF LIFE. Od lat szlifuje swoją pasję na warsztatach w Polsce i za granicą. Szkoliła się u nauczycieli takich jak: Rebecca Davies, Jan Ravnik, Hope Maimane, Paweł Michno, Grzegorz Pańtak, Adrianna Patłaszyńska , Kate Jablonski, Luciano Di Natale, Leszek Cichocki i wielu innych. Została wyróżniona na warsztatach przez Adriannę Patłaszyńską, Jana Ravnika, Hope Maimane, Luciano Di Natale, Leszka Cichockiego i Anetę Bury, otrzymała nagrodę specjalną od Pawła Michno na D Way Of Life Summer Workshops, wybrana do choreografii solowej przez Hope Maimane i Adriannę Patłaszyńską.
Zdobywczyni wielu nagród na szczeblu ogólnopolskim, europejskim i światowym, m.in. 1 miejsce na DanzArt Festival na Sycylii w prezentacji solowej oraz mistrzyni świata formacji dorosłych modern federacji WADF.
TATIANA ASMOLKOVA
Przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 5 lat. Pochodzi z Rosji. W wieku 10 lat los sprawił, że trafiła do prężnie działającego zespołu tańca, korzystającego ze wszystkich istniejących na ten czas technik i współpracującego z wybitnymi rosyjskimi choreografami. Pozostała w zespole 15 lat. Juz tam rozpoczęła praktykę instruktora, studiując równocześnie w College Kultury i Sztuki na wydziałach pedagogiki tańca i reżyserii (dyplom pedagoga tańca). Przez 5 lat kierowała założonym przez siebie Teatrem Mody i Tańca. Współpracowała jako tancerka również z grupą tańca estradowego „Wenecja"(Rosja) i CirkusKroneBalet (Niemcy).
W międzyczasie ukończyła Sankt-Petersburską Państwowa Akademie Kultury (dyplom choreografa) i Katedrę Teorii i Historii Sztuki Akademii Baletu Rosyjskiego im. A. J. Waganowoj (dyplom krytyka i historyka sztuki w zakresie choreografii). Obecnie jest doktorantką Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk.
Od 18 lat jest choreografem w teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie i wykładowcą dyscyplin choreograficznych w Policealnym Studium aktorskim im. A. Sewruka. Robiła choreografie do spektakli w Bydgoszczy, Krakowie, Kielcach, Słupsku. Prowadzi od lat zajęcia dla uczestników Studium Teatralnego przy Towarzystwie Kultury Teatralnej i Teatrze Jaracza i liczne warsztaty. Specjalizuje sie w rożnych technikach (taniec klasyczny, jazzowy, historyczny, narodowy).
Posiada uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej Reebok University.
Od 2011 r. współpracuje z Pracownią Tańca PRYZMAT w zakresie warsztatu tańca klasycznego, broadway jazzu, realizując również wspólne projekty min. cykliczne spotkania sztuki tanecznej - OWARTA SCENA TAŃCA oraz projektu LATO w TEATRZE - TANIEC.
ANNA JANCZAREK
Z wykształcenia pedagog, animator kultury. Swoją przygodę z ruchem rozpoczęła w wieku 6 lat w Szkole Mistrzostwa Sportowego na zajęciach gimnastyki. Przez 12 lat związana była z olsztyńskim Zespołem Pieśni i Tańca Radość, najpierw jako tancerka, później jako instruktor i choreograf. Uczestniczyła w wielu projektach tanecznych opartych na tańcu klasycznym, tańcach narodowych a także folklorze warmińskim. W tym czasie nabyła wiele umiejętności związanych z pracą w zespole tanecznym. Brała udział w licznych festiwalach w Polsce i za granicą (Francja, Belgia, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy). W trakcie studiów na UWM była zaangażowana w działa teatru studenckiego. W międzyczasie nabyła uprawnienia wychowawcy i kilkakrotnie opiekowała się grupami dziecięcymi na koloniach. W trakcie 5-letniego pobytu w Irlandii zainteresowała się tańcem irlandzkim – Set Dancing, co zaowocowało licznymi występami scenicznymi. Ukończyła również 2-stoponiowy kurs Salsy.
Od 2015 roku rozpoczęła współpracę z Pracownią Tańca Współczesnego Pryzmat najpierw jako tancerka Grupy Pryzmat 30+ (Dinozaury), z którymi zdobyła I miejsce na Ogólnopolskim Przeglądzie zespołów Tanecznych Karnawał Dance Fest w Białymstoku, następnie jako instruktor tańca grup reprezentacyjnych.
Uczestniczyła w wielu warsztatach m.in. z Anną Piotrowską, Anną Krysiak, Natalią Iwaniec, Małgorzatą Mielech, Elżbietą i Grzegorzem Pańtak, Małgorzatą Ziółkowską, Gregiem Puchalskim, Andrzejem Morawiec, Natalią Oniśk, Łukaszem Wójcik.
Obecnie jako tancerka Olsztyńskiego Teatru Tańca występowała w spektaklach choreografa i reżyserki Katarzyny Grabińskiej („ The Selfies”, „Gra o taniec”, „Pan Kejk”, „Nie-uprzejmość w operze”, „Over Grand”), Antonelli Boccadamo („Nienasycenie”), Anny Rubiroli („Poruszony Las”). Współpracowała z reżyserami Agnieszką Kołodyńską-Iglesias oraz Tomaszem Czaplarskim. Współtwórca czterech odcinków „OTT/m2. Wraz z Aleksandrą Salej współchoreograf i współreżyser spektaklu „ Mapa Twarzy” powstałego w samach projektu „ Seniorzy w teatrze tańca”.
Taniec jest dla niej pasją, ale również regularną pracą, przy czym ważna jest samodyscyplina.
ŁUKASZ SZLESZYŃKI
absolwent Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu, aktor-tancerz w Bytomskim Teatrze Tańca i Ruchu ROZBARK, współpracuje jako tancerz i pedagog z Olsztyńskim Teatrem Tańca i grupą Pryzmat, został wybrany na drodze konkursu do współpracy nad spektaklem z The School for the Arts of Dance, Kibbutzim College of Education Technology and Arts w Tel-Avivie (Izrael). Prowadzi zajęcia taneczne we współpracy ze śląskimi ośrodkami kultury, a także asystuje nauczycielom w Jodze Życia.
MONIKA PARAFINIUK
Z wykształcenia jestem pedagogiem, animatorem kultury oraz choreografem. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie oraz na Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi. Od 10 lat prowadzę zajęcia taneczne z zakresu tańca współczesnego, improwizacji ruchowej oraz teatru tańca. Zajmuję się ruchem również zawodowo. Od 2019 jestem tancerką Olsztyńskiego Teatru Tańca, z którym do tej pory zrealizowałam 6 spektakli: „Nieuprzejmość w operze”, „Nienasycenie”, „Poruszony las”, „OTT/m2”, „Overground” (efekt dwutygodniowej rezydencji tanecznej w Toskanii), „Pan Kejk”. Taniec w moim życiu pojawił się 15 lat temu i rozwijał mnie na każdej płaszczyźnie – cielesnej, duchowej oraz emocjonalnej. Niedawne doświadczenia zaprowadziły mnie do odkrywania tej ostatniej. Aspekt terapeutyczny interesuje mnie w ruchu najbardziej, co dało początek profesjonalizacji samej siebie jako terapeuty tańcem i ruchem. We wrześniu 2020 roku rozpoczęłam kurs choreoterapii. Od marca 2021 uczestniczę w 4 letnim szkoleniu psychoterapii tańcem i ruchem Instytutu DMT.
PAULINA SPIEL
Tancerka Olsztyńskiego Teatru Tańca, instruktor i choreograf Pracowni Tańca Pryzmat. Współpracowała z takimi choreografami jak : Katarzyna Grabińska, Anna Piotrowska, Elwira Piorun, Mireia de Querol, Cecilia Colacrai, Anna Rubirola . Szkoliła się na licznych rezydencjach, warsztatach i festiwalach w Polsce jak i za granicą (rezydencja artystyczna w Tenuta Dello Scompliglio w Vorno (Lucca), rezydencja artystyczna na Sycylii oraz w Barcelonie, rezydencja artystyczna w Bytomskim Teatrze Tańca i Ruchu ROZBARK, Summer Intensive w Portugalii, festiwal ALTOFEST w Neapolu, Deltebre Danse Festival w Hiszpanii, Batsheva Dance Company w Tel Awiwie, Yasmeen Godder w Jaffa, Vertigo Dance Company w Jerozolimie). Współpracowała z instytucjami kultury: Filharmonia Warmińsko-Mazurska, Olsztyńskie Planetarium, Teatr im.S.Jaracza w Olsztynie (opera: „Jaś i Małgosia” w reżyserii Włodzimierza Nurkowskiego, „Amahl i nocni Goście” w reżyserii Janusza Kijowskiego, projekt interdyscyplinarny Księżyc w Poetyce Pink Floyd, The best of Queen Show oraz DAVID BOWIE – STARMAN, spektakl „The Selfies” w choreografii Katarzyny Grabińkiej).
Nagradzana jako tancerz i choreograf na licznych festiwalach w Polsce i za granicą: XXI Międzynarodowy Festiwal Miniatur Choreograficznych w Belgradzie, Międzynarodowy Konkurs Choreograficzny 3…2…1…TANIEC! w Krakowie, Międzynarodowy Festiwal SzólóDuó Dance Festival w Budapeszcie, „Karnawał Dance Fest” w Operze Białostockiej, Konfrontacje Kompozycji Tanecznych Teatrów Tańca i Ruchu w Opolu, Ogólnopolski Turniej 1000 Lakes Cup w Olsztynie, Ogólnopolskie Konfrontacje Taneczne w Bydgoszczy.
EWELINA BEMNAREK
Aktorka Teatru im. Aleksandra Serwuka w Elblągu. Absolwentka Policealnego Studium Aktorskiego im. Aleksandra Sewruka przy Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
Ukończyła Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu: I stopień w klasie fortepianu, II stopień w klasie rytmiki. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego na Wydziale Sztuki, kierunek: Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej. Stypendystka Prezydenta Miasta Olsztyna w 2017 roku. Z fortepianem związana od 17 lat, ze śpiewem od 12 lat. Należy do zespołu wokalnego „ProForma” w Olsztynie. W 2019 roku otrzymała nagrodę specjalną na IV Ogólnopolskim Przeglądzie Dyplomów i Egzaminów Muzycznych „Przygrywka” w Toruniu. Od 2017 współpracuje z Fundacją Tańca i Sztuki ARToffNIA w Olsztynie.
ADRIANNA METRYKA
Tańcem zainteresowała się wcześnie- od przedszkola uczęszczała na zajęcia taneczne. Pierwsze bardziej świadome kroki stawiała w zespołach Flesz i Natural Dance w Lidzbarku Warmińskim. Od małego uczęszczała również na zajęcia teatralne, co dobrze współgrało z zamiłowaniem do tańca. Od 2014 roku jest tancerką Pracowni Tańca Pryzmat gdzie może się rozwijać w kierunkach które najbardziej ją interesują- taniec współczesny, jazz, teatr tańca. Będąc w zespole brała udział w takich przedsięwzięciach jak „Pięć żywiołów”, „Gra o taniec” i „Pan Kejk”. Była uczestnikiem wielu projektów i warsztatów organizowanych przez zespół. Razem z grupą brała udział i zdobywała nagrody w festiwalach i konkursach takich jak Konkurs Teatrów Tańca w Kielcach, Karnawał Dance Fest w Białymstoku czy Noc Teatrów Tańca w Koszęcinie.
Dzięki styczności z pracą animatora czasu wolnego dla dzieci i odbytych dzięki niej kursach wie jakie mieć do nich podejście i jak dobrze z nimi współpracować.
Interesuje się fotografią i inspiracje sztukami wizualnymi, formą i koncepcjami z niej płynące stara się przekładać na ruch.
MONIKA SOBOTA
Z wykształcenia socjolog i pedagog. Swoją przygodę z tańcem zaczęła w Dziecięcym Zespole Tańca Ludowego Rutka w MDK w Olsztynie. Następnie przez osiem lat związana była z olsztyńskim Zespołem Pieśni i Tańca „Radość” z którym występowała na licznych festiwalach w Polsce i za granicą. W końcu trafiła do grupy tańca współczesnego „Paradox” pod skrzydła Moniki Dąbrowskiej i Jolanty Grabowskiej. To właśnie tam zaraziła się miłością do tańca współczesnego. Obecnie tancerka Grupy Pryzmat 30+ (Dinozaury) z którymi dwukrotnie zdobyła I miejsce na Ogólnopolskim Przeglądzie Zespołów Tanecznych Karnawał Dance Fest w Białymstoku.
Przez ponad 10 lat była pedagogiem i wykładowcą w Katedrze Socjologii Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie. Prowadziła liczne szkolenia i warsztaty dla biznesu i instytucji samorządowych z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, autoprezentacji, technik sprzedaży i obsługi klienta oraz budowania wizerunku.
Z Fundacją Tańca i Sztuki ARToffNIA związana od samego początku. Inspicjentka, copywriterka, „dobra dusza” Zespołu. Obecnie nasz manager ds. rozwoju – człowiek od zawracania chmur i sprawiania, że rzeczy niemożliwe stają się możliwe.
PAULINA KŁUBA (masażystka)
Masażystka z pasją, dająca ludziom ukojenie w bólu oraz relaks i spokój ducha. Każdą osobę traktuje indywidualnie i z poczuciem bezpieczeństwa. W międzyczasie zdobywała certyfikaty m.in. z masażu lodem, gorącymi kamieniami i inne. Instruktorka masażu shantala i shantala body touch. W szkole policealnej im. prof. Z. Religi uczy młodzież jak być idealnym masażysta Ukończyła italianistykę, dlatego chętnie porozmawia z tobą po włosku. Na co dzień pasjonatka podróżowania oraz czytania książek kryminalnych.
ELŻBIETA BOROWICZ - SKONECZNA (opieka pielęgniarska)
Pielęgniarka specjalistka w zakresie pielęgniarstwa ratunkowego i posiadająca potwierdzone egzaminem kwalifikacje w zakresie pielęgniarstwa rodzinnego, ratownik wodny, nauczyciel. Zajmuję się nauczaniem zawodu, początkowo pielęgniarstwa szczególnie pielęgniarstwo środowiskowe, ratownik medyczny, obecnie protetyk słuchu.
Szkoleniami różnego rodzaju zajmuję się od 1988 roku, czyli od chwili kiedy uzyskałam stopień Instruktora WOPR. Początkowo były to właśnie kursy z zakresu ratownictwa wodnego. Wyszkoliłam przez te 30 lat setki ratowników, fachowców ratownictwa wodnego. W 2000 roku uzyskałam stopień Instruktor Wykładowca WOPR jako 3 kobieta w Polsce.
BEATA LEWALSKA
W latach 1972-1981 zawodniczka sekcji gimnastyki sportowej kobiet SMS – OKS „Stomil” Olsztyn. Członkini Kadry Narodowej i Olimpijskiej w klasie mistrzowskiej. Absolwentka OSW.
Obecnie:
• nauczyciel W- F
• nauczyciel akademicki OSW
• pedagog terapeuta
• instruktor gimnastyki sportowej
• instruktor rekreacji ruchowej
www.gimsport.pl
PAULINA (LUSIA) FEDOROWSKA
W gronie tanecznym znana jako Lusia tańczy od 14 lat, swoją przygodę jako instruktor rozpoczęła już w wieku 17 lat. Ukończyła kurs Instruktora w Warszawie w 2012 roku. Specjalizuje się w choreografii/Hip Hop oraz stylu High Heels. Najważniejszym priorytetem jest dla niej rozwój swoich tancerzy poprzez systematyczność zajęć oraz udział w różnych warsztatach, pokazach i zawodach. W 2016 roku otrzymała bilet na Maltę w programie You Can Dance - Po prostu tańcz, gdzie skończyła jako półfinalistka warsztatów. Brała udział także w innym programach telewizyjnych tj. Got To Dance czy Mam Talent. Na swoim koncie ma sporo miejsc na podium w zawodach tanecznych jako solistka, w duecie oraz jako członek formacji. Cały czas szkoli się aby jak najwiecej wiedzy przekazać dla swoich podopiecznych. Organizuje obozy taneczne oraz warsztaty. Zawsze uśmiechnięta, wprowadza super atmosferę podczas swoich zajęć.
MAŁGORZATA DUSZAK
absolwentka Państwowego Pomaturalnego Studium Kształcenia Animatorów Kultury w Kaliszu, specjalność- taniec współczesny. Obecnie jest tancerką i instruktorką tańca współczesnego w GOK Pegaz Piecki i Domu Kultury Ruciane-Nida.
Współtwórczyni spektakli:
FENOMA - premiera 2020 r w Mrągowskim Centrum Kultury,
Instalacja Artystyczna z muzyką i tańcem na żywo - premiera 2021r. w Mrągowie.
Ukończyła kurs Instruktor Pilates Core i Trener
Personalny Pilates Core w BB Pilates School.
Ukończyła kurs Instruktor Stretching - Open Mind.
Ukończyła kurs Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
Stale rozwija swoje umiejętności uczestnicząc w warsztatach uznanych pedagogów w Polsce i za granicą.
KATARZYNA RADOCH
Absolwentka pedagogiki wczesnej edukacji, bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz studiów magisterskich o specjalności terapia pedagogiczna i wspomaganie rozwoju dziecka zdolnego na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Od 17 lat związana z pracą w bibliotece, angażująca dzieci i młodzież w przeróżne akcje „nie tylko” czytelnicze.