AW-10959241481

 FERIE przez PRYZMAT TAŃCA 2025

27 stycznia - 1 lutego 2025

6 - 18 lat

Projekt obejmuje sześciodniowe warsztaty taneczne, w godz. 8:00-16:00, z różnych form tańca, zakończone pokazem finałowym w ostatnim dniu projektu.

zapraszamy dzieci i młodzież z grup Pryzmatu oraz SPOZA ZESPOŁU

TERMIN przyjmowania zgłoszeń: 20 stycznia 2025

Zapewniamy:

opiekę w godzinach 9:00* - 16:00

  • zajęcia taneczne, ruchowe, integracyjne (różne formy tańca i zajęć ruchowych z pedagogami ARToffNI)

  • warsztaty taneczne z zaproszonymi gośćmi (lista gości na dole strony)

  • kreatywny nocleg w ARToffNI dla chętnych 31.01 / 01.02.2025

  • pokaz taneczny w ostatnim dniu projektu - 1 lutego (sobota)

Cena: 740 zł

Termin płatności: 22 stycznia 2025r. (przez system Active Now)

Istnieje możliwość wykupienia 2-daniowego obiadu w cenie 26 zł za 1 dzień (zupa i drugie danie - menu dostosowane do potrzeb uczestników projektu)

*istnieje możliwość przyprowadzenia dziecka od godz. 8:00 (prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszeniowym)

ZAPISY

KADRA

Sayaka Haruna-Konracka  Zaczęła naukę tańca od 5 roku życia. 2010/2011 Studiowała na Codarts University for the arts. W tym sezonie współpracowała z Introdans i dance works Rotterdam. 2011/2012 tańczyła z zespołem Cinevox junior company. Od 2012 roku jest solistką opery bałtyckiej w Gdańsku. Pracowała m.in. z Izadorą Weiss, Jirim Kylianem, Patrickiem Delcroix, Emilem Wesołowskim oraz Ewą Wycichowską. W sezonie 2015/2016 asystowała przy spektaklu Tristan i Izolda Izadory Weiss. W 2019 roku pracowała jako asystentka choreografa przy operze Thais, w 2022 stworzyła ruch sceniczny i choreogrfię do opery Król Roger, w 2023 Rigoletto, a w 2024 La boheme.

Od 2018 roku zaczęła tworzyć  spektakle we współpracy z Bartoszem Kondrackim, Poniżej poziomu morza, KaruzeJa, Free not, Moja wina, Imago i Spotkanie. W 2023 , w ramach współpracy ze Szkołą Baletową w Gdańsku, przygotowali spektakl Ego. W 2024 stworzyli choreografię i występowali na Technopera 2024: Czego nie wyjawia nam maszyna i dlaczego?

W 2020 zdobyła nagrodę publiczności w Solo dance contest na Gdańskim festiwalu tańca, choreografia Roberto Tallarigo Behind screen, po czym została zaproszona na Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca w Lublinie. 

Od 2014 roku rozpoczęła edukację taneczną dla dzieci i dorosłych. 2022 otrzymała nagrodę Szkoły Podstawowej 58, z którą współpracuje na rzecz edukacji artystycznej i tworzenia spektakli scenicznych dla dzieci. 2022 prowadziła zajęcia taneczne " Wyraź siebie w tańcu" dla dzieci z Ukrainy organizowane w Operze Bałtyckiej we współpracy z fundacją Dajemy dzieciom siłę.


Agnieszka Wojciechowska – tancerka Opery Bałtyckiej.

Tancerka, artystka oraz pedagog. Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Warszawie, która po uzyskaniu dyplomu tancerza zawodowego kontynuowała naukę w Rotterdamse Dansacademie - Codarts w Rotterdamie.

Z Operą Bałtycką związana jest od 2008 roku, gdzie w latach 2010-2016 była solistką Bałtyckiego Teatru Tańca. Tańczyła m.in. w spektaklach Izadory Weiss (,,Eurazja", „Romeo i Julia", „Out", Święto wiosny", „Śmierć i dziewczyna", „Cool Fire", "Windows"), Emila Wesołowskiego (,,Chopinart"), Jacka Przybyłowicza („Kilka krótkich sekwencji"), Jiříego Kyliána (Falling Angels", „No More Play", Six Dances")

Od 2016 tancerka Baletu Opery Bałtyckiej tańczy w spektaklach  Francoisa Mauduita („Dziadek do orzechów"), Johana Kobborg (Coppelia), Katarzyny Kozielskiej (Karnawał Zwierząt), Ewy Wycichowskiej (Święto Wiosny) Giorgio Madia (Pinokio), Gray Veredon (Sen Nocy Letniej), Emil Wesołowski (Giselle), Mauricio Wainrot (Wieczór Latynoamerykański) oraz wielu innych.

Od 2010 roku prowadzi regularne zajęcia taneczne dla dzieci i dorosłych oraz warsztaty dla młodzieży dzieląc się zdobyta wiedzą i doświadczeniem.


Michał Adam Góral – tancerz, performer, młody choreograf. W czerwcu 2013 ukończył czteroletnią edukację na Rotterdam Dance Academy – Codarts w Holandii. W jej trakcie miał okazję tańczyć w spektaklach takich choreografów jak: Bill T. Jones, Jiří Kylián, Martha Graham, Giulii Mureddu, Jan Linkens, Lucas Jervies, Ivanhoe Chun-ho Lam, Thomas Stuart. Występował w amsterdamskim Het Internationaal Danstheater (chor. Neel Verdorn) oraz Korzo Theater w Hadze (chor. Ederson Rodriguez Xavier). Współpracował przy instalacji Body Building, designera mody i architekta Henrika Vibskova z Danii.

Wcześniej, w Polsce, brał udział w wielu przedsięwzięciach komercyjnych i artystycznych, między innymi: Gala ‚ Nobel’83 – Pro Memoria w Teatrze Narodowym, dwie premiery warszawskiego Teatru Tańca Test, tancerz w odcinku serialu Teraz albo nigdy! TVN, Show West Side Story z francuską grupą bębniarską Percussions Claviers de Lyon na IX drumming Cross Festival w Warszawie, Teatr Nowy w Łodzi spektakl Eden, Festiwal  Re:wizje.  Jako choreograf razem z Ewą Sikorską stworzył swój pierwszy spektakl Waterfallin, który miał premierę w 2012 w Holandii. Jego drugą kreacją jest solo N°2 stworzone w 2014 roku , którym wygrał konkurs choreograficzny Warszawskiej Platformy Tańca oraz został laureatem nagrody dyrektorskiej na pierwszym Międzynarodowym Konkursie Choreograficznym Warsaw Zawirowania Dance. Obecnie zakończył współpracę z Ðerida Dance Company (Bułgaria ) przy międzynarodowym projekcie Rivers of Europe, z którym miał przyjemność podróżować przez Południową Europę oraz Bałkany


ANNA JANCZAREK
Z wykształcenia pedagog, animator kultury. Od 2015 roku rozpoczęła współpracę z Pracownią Tańca Współczesnego Pryzmat najpierw jako tancerka Grupy Pryzmat 30+ (Dinozaury), z którymi zdobyła I miejsce na Ogólnopolskim Przeglądzie zespołów Tanecznych Karnawał Dance Fest w Białymstoku, następnie jako instruktor tańca grup reprezentacyjnych oraz seniorów. Instruktor pilates MAT 1,2,3 w szkole Greta’s Pilates oraz w Australian Pilates Method Association z Bogna Janik Forbes. Trener Terapii Tańcem i Analizy Ruchu w Ośrodku Terapii Tańcem i Ruchem IBA. Trener Zoga Movement Introduction oraz trener Streching & Mobility.

Uczestniczyła w wielu warsztatach m.in. z Anną Piotrowską, Anną Krysiak, Natalią Iwaniec, Małgorzatą Mielech, Elżbietą i Grzegorzem Pańtak, Małgorzatą Ziółkowską, Gregiem Puchalskim, Andrzejem Morawiec, Natalią Oniśk, Łukaszem Wójcik, Gosią Mielech, Iwoną Olszowską, Maciejem Kuźmińskim, Marion Sparber, Alanem Fuentes-Guerra.

Obecnie jako tancerka Olsztyńskiego Teatru Tańca występowała w spektaklach choreografa i reżyserki Katarzyny Grabińskiej („ The Selfies”, „Gra o taniec”, „Pan Kejk”, „Nie-uprzejmość w operze”, „Over Grand”), Antonelli Boccadamo („Nienasycenie”), Anny Rubiroli („Poruszony Las”). Gosi Mielech („MOA”), Anny Krysiak (“Nowa Ziemia”), Anny Janczarek i Magdaleny Faszczy (“FLAMAÑA”). Zdobyła wyróżneinie w konkursie choreograficznym “MY DANCE” 2022. Współpracowała z reżyserami Agnieszką Kołodyńską-Iglesias oraz Tomaszem Czaplarskim. Współtwórca czterech odcinków „OTT/m2. Za OTT/m2 odc. 1- otrzymała wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie The BestOff // On-line za Najlepszy Projekt Teatru Niezależnego On-line. Wraz z Aleksandrą Salej współchoreograf i współreżyser spektaklu „ Mapa Twarzy” powstałego w samach projektu „Seniorzy w teatrze tańca”.


MAGDALENA ZIÓŁKOWSKA

MAGDALENA ZIÓŁKOWSKA - przygodę z tańcem rozpoczęła w wieku 6 lat i kontynuuje ją do dziś. Taniec towarzyski, dziecięcy zespół "Bemolki", disco, a wreszcie Zespół Tańca Współczesnego "Paradox", w którym pod kierunkiem Jolanty Grabowskiej tańczyła przez 8 lat. Następnie czasy studenckie spędziła w Zespole Pieśni i Tańca "Kortowo" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, gdzie często tańczyła partie solowe i duety. W 2007 r. w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie uzyskała dyplom instruktora tańca. Uczestniczka wielu festiwali międzynarodowych oraz warsztatów tanecznych. W 2018 roku szkoliła swój warsztat podczas Summer Intensive w Portugalii. W 2018r., 2019r. i 2022r. była stażystką na Stage International Chateauroux we Francji.

Szkoliła się pod okiem m. in. Mileny Jurczyk, Hanny Chojnackiej, Jana Łosakiewicza, Michaela Cassana, Erica Bacona, Christophera Hugginsa, Anne Marie Porras, Angelo Monaco, Bruno Agati. W latach 2012-2015 instruktor i choreograf zespołu Modern Powerdance. Od 2017 roku jest pedagogiem i choreografem w Pracowni Tańca Pryzmat. 

Tworzyła choreografie do widowisk tanecznych w Filharmonii Warminsko-Mazurskiej, m. in. "Akademia Pana B.", "Pryzmat vs. Broadway", "W sieci", "Granice", a obecnie "Zróbmy sobie RAJ" (premiera 31.05.2024r.).

Ostatnie sukcesy jej grup reprezentacyjnych to m. in. I miejsce na turnieju Mrągowskie Tansformacje Taneczne (chor. Crown) w 2022r., I miejsce na turnieju Warmia Cup w Barczewie (chor. Voila) w 2023r., a ostatnio I miejsce na turnieju Kontra w Bartoszycach.


MATEUSZ WILCZEWSKI

Współzałożyciel Studia Tańca DANCE IT OUT OLSZTYN. Dyplomowany instruktor tańca disco dance, trener, tancerz oraz choreograf młodego pokolenia. Swoje pierwsze taneczne kroki stawiał pod okiem Macieja Remiszewskiego. Później dołączył do ST DUET (dzisiaj Akademia Tańca Reliese), gdzie jako tancerz osiągnął najwięcej. Szkolił się u takich fachowców jak: Leszek Cichocki, Maria Zajdler, Katarzyna Kubalska, Thomas Haas, Robert Śliżewski. Mateusz jest Vicemistrzem Świata i wielokrotnym Mistrzem Polski disco dance i disco freestyle w największej na świecie organizacji tanecznej International Dance Organization. Trener wielokrotnych mistrzów Europy w mini formacjach i formacjach disco dance w międzynarodowej federacji World Dance Union oraz vicemistrzów Polski federacji World Artistic Dance Federation. Zajęcia, które prowadzi zawsze są pełne energii, pasji i zaangażowania. Tego samego wymaga od wszystkich swoich kursantów. Nie brakuje przy tym uśmiechu i dobrej zabawy. Ponadto zwraca szczególną uwagę na technikę i jakość wykonywania elementów.


JULIA DRYGAS - z tańcem związana jest od najmłodszych lat. Wiele lat spędziła trenując taniec disco dance z sukcesami w turniejach i mistrzostwach Polski i Europy. Od 2016 roku związana z Pracownią Tańca Współczesnego PRYZMAT. Brała udział w licznych  konkursach teatrów tańca, gdzie z grupą reprezentacyjną Pryzmat Junior 1 odnosiła sukcesy zdobywając wysokie miejsca i wyróżnienia. Razem z zespołem tańczyła na scenie Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej m.in. w spektaklu „Pan Kejk” i „Gra o Taniec” oraz musicalu „Pora Jeziora”. Występowała jako tancerka w Teatrze im. Stefana Jaracza w spektaklu „Sztukmistrz z miasta Lublina” oraz w przedstawieniu „Kamienna dłoń” – projekcie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie. Brała udział w wielu warsztatach m.in. z technik tańca współczesnego prowadzonych pedagogów z całej Polski oraz zagranicy i języka ruchu GAGA z Gosią Mielech, Natalią Iwaniec i Hugo Marmelada. Jest choreografem i wykonawcą solowego projektu taneczno-filmowego, który został nagrodzony tytułem „Talent roku 2020”. Pracowała także jako instruktor najmłodszych grup Pryzmatu. Obecnie studentka kierunku Choreografia i techniki tańca na Akademii Muzycznej w Łodzi, gdzie występuje na scenie w etiudach tanecznych i spektaklach dyplomowych. W ubiegłym semestrze miała okazję uczestniczyć w programie Erasmus+, w ramach którego szkoliła się w Escola Superior de Dança w Lizbonie. Prywatnie skromna, wrażliwa, pełna zapału do tańca i optymizmu, gotowa dzielić się wiedzą i doświadczeniem tanecznym z młodym pokoleniem debiutujących tancerzy.


MAJA GAJZMER - tancerka od najmłodszych lat rozwijająca się pod okiem różnych pedagogów: Katarzyny Grabińskiej, Tatiany Asmolkovej, Moniki Parafiniuk, Pauliny Spiel, Beaty Lewalskiej, Małgorzaty Lubienieckiej, Aleksandry Salej, Magdaleny Ziółkowksiej.

Od 2015 roku związana z Pracownią Tańca PRYZMAT, od 3 lat uczęszcza do grupy reprezentacyjnej Pryzmat Junior.

Szkoliła się na licznych warsztatach choreograficznych miedzy innymi z: Jan Ravnik, Tomas Haas, Stefano Silvino, Julie Pecquet, Alexey Torgunakov, Matevz Cesen, Aneta bułka, Hanna Szychowicz, Eliza Kindziuk, Sara Kozłowska, Katarzyna Kubalska.

Wraz z grupa uczestniczyła w wielu konkursach  i turniejach tanecznych w całej Polsce oraz występowała w spektaklach na scenie filharmonii warmińsko mazurskiej np: „Pora jeziora”, „Gra o Taniec”, „Balet o kawie”.

Z tańcem związana od wielu lat i nie zamierza kończyć tej przygody ponieważ taniec jest jej największą pasją.


LIDIA ZYGADŁO

Przygodę z tańcem zaczęła w Pracowni Tańca Pryzmat, najpierw uczęszczając na wakacyjne i zimowe półkolonie od 2014 roku, a następnie dołączając do zespołu w 2016. W Pryzmacie rozwijala się pod okiem Katarzyny Grabińskiej, Anny Afeltowicz, Moniki Parafiniuk, Pauliny Spiel, Tatiany Asmolkovej, Anny Janczarek, Aleksandry Salej oraz Małgorzaty Lubienieckiej. 

Rozwijała swoje umiejętności na licznych warsztatach organizowanych przez Pryzmat, m.in. z Gosią Mielech, Sarą Kozłowską.

Licznie występowała w spektaklach Pracowni Tańca Pryzmat jako solistka i tancerka grupowa.

W 2022 roku wyjechała do Włoch szkolić swoje umiejętności na rocznym programie tanecznym Art Factory International w Bolonii, skupiającym się na tańcu współczesnym i balecie. Pracowała z choreografami ze znanych zespołów tanecznych, w tym: Eduardo Torroja z Ultima Vez, Brigel Gjoka z Forsythe, Giovanni di Palma, asystent Marco Goecke.

W 2023 kontynuowała swoją edukację na rocznym programie DART Dance Student Program w Berlinie pod okiem międzynarodowej kadry składającej się z tancerzy i choreografów  tańca współczesnego m.in. Anton Lachky, Joy Alpuerto Ritter, Jiri Pokorny. 

Podczas dwóch lat spędzonych za granicą miała okazję występować na europejskich scenach prezentując m.in. „Lying in the fields of thorns” - choreografia : Yotam Peled, „IrIs” - choreografia Joy Alpuerto Ritter, „Midnight” - choreografia: Jos Baker. 

W lipcu 2024 rozpoczęła pracę nad spektaklem z Moniką Witkowską w Olsztyńskim Teatrze Tańca. 

Specjalizuje się w tańcu współczesnym, szczególnie we floorwork’u i improwizacji. 

AW-10959241481